To słodki koncept street foodowy. Polska firma, oparta na rodzinnych tradycjach, dostarcza Klientom słodkie przyjemności dnia codziennego o każdej porze roku. Dzięki połączeniu dwóch brandów (Pączkownia i Lody Lida) w ramach jednego punktu sprzedaży, działalność może być prowadzona przez cały rok, zapewniając ciągłość najmu, handlu, a przede wszystkim dochodów.

Jeden punkt – dwa brandy? To możliwe! Najważniejsza jest przemyślana oferta, nie zapominamy jednak o identyfikacji wizualnej, którą zmieniamy w zależności od pory roku. Punkty zapadają w pamięć, dzięki doskonale opracowanej koncepcji wizualnej i przemyślanej strategii marketingowej, którą dzielimy się z naszymi franczyzobiorcami.

Nasze marki

W jesienno – zimowej aurze nic nie poprawi humoru bardziej jak pyszny, świeżo wypieczony pączek. W Pączkowni smakołyki wypiekane są od ręki, na oczach klientów, zawsze ciepłe i pełne cudownego nadzienia. Przepis na pączki oparty jest na unikatowej, rodzinnej recepturze, która od 1937 roku przekazywana jest z pokolenia na pokolenia. W 2018 roku otwarto pierwszy punkt Pączkarni w Śremie, który szybko zyskał uznanie wśród mieszkańców. Klienci docenili smak i świeżość pączków. Obecnie marka prężnie się rozwija otwierając kolejne punkty w kraju i za granicą.

W sezonie letnim punkt przeobraża się w Lody Lida, markę stworzoną przez ludzi z pasją, która od 10 już lat dynamicznie się rozwija, rozbudowując sieć franczyzową i otwierając kolejne punkty w całej Polsce. Lody Lida przygotowywane są na podstawie wieloletniej, sprawdzonej receptury, a ich produkcja odbywa się na oczach klientów. Coroczne długie kolejki przed lodziarniami Lody Lidla to potwierdzenie, że lody przypadły do smaku mieszkańcom i zdobyła już rzeszę lojalnych fanów.

Współpraca franczyzowa

Podejmując współpracę z nami, otrzymujesz kompleksowe wsparcie merytoryczne oraz techniczne. Nie wymagane jest doświadczenie, ani specjalistyczna wiedza, gdyż wszystko to przekazujemy podczas prowadzonych szkoleń. Każdy z punktów obejmujemy opieką, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem, które wypracowaliśmy przez ostatnie lata. Pozwala to na zachowanie wysokiej jakości produktów i usług, które są głównym składnikiem przepisu na sukces.

Franczyzodawca odpowiada również za działania marketingowe prowadzone dla całej sieci, aby zachować jednolitość akcji promocyjnych oraz ich wysoki poziom na terenie całej Polski. Nie zamyka to jednak przez franczyzobiorcą działań w ramach marketingu lokalnego, który wspierany jest wsparciem doświadczeniem marketingowym i materiałami promocyjnymi przekazywanymi wszystkim partnerom.

Jeśli chcesz poprawiać ludziom humor oferując pyszne słodkości, dawać radość, a przy tym zarabia, skontaktuj się z nami i zapoznaj szczegółowo z ofertą.